Let's go for it!

You can now place your order with a 12% discount.

tancar
Delivery service
detaljer
Motta det innen 3-10 dager
(Produksjon + Frakt)
Full åpenhet
om leveringstiden
Øko-frakt på
alle leveranser
Ordreverdi
Standardfrakt 10 Dager
(Produksjon + Frakt)
Expressfrakt 3 Dager
(Produksjon + Frakt)
Mer enn 449 kr
GRATIS
GRATIS
Mellom 249 kr og 449 kr
GRATIS
135 kr
Mindre enn 249 kr
79 kr
214 kr


Tilgjengelig på leveringsadresse og hentesteder

*For klistremerker og magneter med bilde lastet opp av kunden: 5 dager fra godkjenning av designet.

For andre destinasjoner konsulter spørsmål og svar
 
My account
Delivery service
Motta det innen 3-10 dager
(Produksjon + Frakt)
Full åpenhet
om leveringstiden
Øko-frakt på
alle leveranser
Ordreverdi
Standardfrakt 10 Dager
(Produksjon + Frakt)
Expressfrakt 3 Dager
(Produksjon + Frakt)
Mer enn 449 kr
GRATIS
GRATIS
Mellom 249 kr og 449 kr
GRATIS
135 kr
Mindre enn 249 kr
79 kr
214 kr


Tilgjengelig på leveringsadresse og hentesteder

*For klistremerker og magneter med bilde lastet opp av kunden: 5 dager fra godkjenning av designet.

For andre destinasjoner konsulter spørsmål og svar
 

Betalingsbetingelser

Betalingsbetingelser
Betalingen for dine ordrer er rask, enkel og trygg. Stikets aksepterer Visa, MasterCard, PayPal og bankoveføring som betalingsmetoder.
 
1. Hvilke betalingsmetoder bruker Stikets.no?

Ordre på Stikets.no kan betales med følgende metoder::
  • Kredittkort VISA, MasterCard, Visa Electron eller Maestro . Velg Betal med VISA, MasterCard, VISA Electron eller Maestro når du sjekker ut og følg betalingsinstruksjonene videre. Når ordren har blitt registrert hos Stikets.no, vil ditt betalingskort bli belastet. Etter at betalingsbekreftelse er mottatt, vil din ordre bli behandlet og sendt.
  • PayPal Velg Betal med PayPal når du sjekker ut og tast inn PayPal kontoinformasjon. Etter at betalingsbekreftelse er mottatt, vil din ordre bli behandlet og sendt.
  • Betaling med bankoverføring Velg Betal med bankoverføring på handlesiden. Stikets.no vil sende en mail med nødvendig informasjon for å fullføre bankoverføringen. Når den forespurte overføringen er mottatt, vil ordren bli behandlet og sendt.
 
2.- Må jeg oppgi leveringsinformasjon hver gang jeg handler på Stikets.no?
Nei. På Stickets.no kan du registrere en konto slik at din kontaktinformasjon automatisk er lagt til neste gang du handler på Stikets. Merk at du av sikkerhetsgrunner må taste inn kredittkortinformasjon hver gang du handler ettersom vårt system ikke beholder eller lagrer denne informasjonen.
 
3.- ¿Hvordan fungerer prosessen med kredittkortbetaling?
Når det betales med VISA, MasterCard, VISA Electron eller Maestro kredittkort, vil betaling-splattformen be kunden om kredittkortnummer, utløpsdato og kontrollsiffer, CVV eller CVC, som finnes på baksiden av kortet. Disse tallene danner en kode som identifiserer alle kort med dets eier. På denne måten kan ingen nettkjøp bli utført uten at denne koden oppgis.

Hos Stikets jobber vi for å garantere sikkerhet rundt ethvert kjøp. Ved å gjøre dette, tilfører Stikets et ekstra nivå med sikkerhet når det kommer til transaksjonene med våre kunder.
 
Kan vi hjelpe deg?
Contacta por whatsapp
Contacta por whatsapp
Titol del popup modal
Visite.....